sâmbătă, 5 septembrie 2009

Cetati Transilvane 2009 - Impresii


Veni. Vidi. Vici. Aşa a fost festivalul "cetăţi transilvane" din cetatea Sibiului din acest an. Dis de dimineaţă, ne-am prezentat in Piaţa Mare pentru a ne găsi loc pentru cele două corturi. În scurt timp totul era aşezat, cavalerii işi ingrijeau armele, iar domnitele se pregăteau(psihic) de animaţia care urma. Dupa animaţia care a durat aproximativ 30 de minute, ne-am îndreptat spre parcul Tineretului pentru spectacolul programat la ora 20.30 "Once Upon a Time", spectacol care a avut un succes magnific în ceea ce priveşte publicul.
A doua zi însă a fost inorată, lucrul care ne-a cam incurcat planurile. Totusi, am reuşit să ţinem a doua animaţie la ora 18.40.
Impresile care au urmat festivalului:
- am reuşit să arătăm celorlalţii că noi, Cavalerii Cetatii Rosii, nu ne lăsăm niciodată învinşi.
- în pofida vremii grele, în prima zi arşiţă, iar în a doua potop, am reuşit să ne ţinem de program, în ciuda micilor neinţelegeri dintre noi şi anumite persoane din cadrul staff-ului de organizare.
- ceea ce este cel mai important însă, am reusit să ne distrăm şi să facem ce ştiim mai bine, şi anume : să onorăm arta medievală cum se cuvine, nu cu minciuni şi basme pentru adormit copii, ci cu dansuri medievale, reverenţe elegante, lupte năpraznice şi, de ce nu, glumele sărate şi dulci ale bufonilor.

mulţumim pentru poze domnului Răzvan Opriş

Kruz was auf Deutsch. Wir fanden es ganz toll Teilnehmer zur "Cetati Medievale" zu sein. Erstens, hatten wir so viel Spass gehabt, zweitens, haben wir das getan was uns alle zusammen gebracht hat, und dass heisst, Mittelalter und alles was es noch gibt.
Nochmals gesagt, uns hat es sehr viel Spass und Freude gemacht hier, im Hermannstadt, unsere Kunst der Anderen zu zeigen. Zum Schluss, wollen wir unseren Freunden aus Deutschland kurz nochmals fur ihrer Vorschlag und ihre Einladung danken.

Cavalerii Cetăţii Roşii vivat! Vivat! Vivat!

Niciun comentariu: