sâmbătă, 27 aprilie 2019

In onoarea lui Eti/in Eti's honour

Pe data de 1 martie unul din dragii nostri membri din echipa s-a stins. Este vorba de Eti.
Cu toții am fost si inca suntem foarte șocați. Am suferit si am plâns când am aflat vestea cea trista. Ordinul nostru nu este doar un grup care se antrenează impreuna, este o familie. Eti nu era doar un coleg de antrenamente, era parte din familie. Si la fel ca orice membru al unei familii, l-am iubit si ii vom duce lipsa foarte tare.


On March 1 one of our dear team members died. It's Eti.
We are still very shocked. We all suffered and cried when we heard the sad news. Our order is not just a group that trains together, it is a family. Eti was not just a training colleague, he was part of the family. And like any member of a family, we loved him and we will miss him very much.

Acestea sunt comentariile unor membrii din ordin cu privire la tragicul eveniment:

"Chiar imi zicea o data cand am baut bere si povesteam noi doi de una de alta si am ajuns la subiectul moarte, ca el si-ar dori oameni sa zambeasca la moartea lui pentru ca el a fost un om vesel chiar daca a avut greutati foarte mari in viata."

"Si pe mine, am trecut pe acolo, am părut asa interesat și m-o văzut, o zis sa încerc sa vad cum ii, și o zis ca am potențial, poate dacă nu era el nu eram aici."

"ba fra deci m-am trezit cu lacrimi in ochi .. toata noaptea l-am visat .. deci soc mai mare ..."


Un mic video pentru el...


Niciun comentariu: