joi, 14 octombrie 2010

La capat de drum...

Bine v'am regasit, intregi si cu multe amintiri frumoase din acest sezon plin de spectacole si editii de festival medieval. Dupa cum stiti, in aceasta vara am luat parte la Turnirul Cetatilor, lucru care ne-a ajutat si din punct de vedere profesional, am cunoscut o multime de oameni interesanti si importanti, precum si din punctul de vedere al muncii depuse. Am lucrat pentru a realiza spectacolele fara greseli si fara incidente si acest lucru ne-a reusit complet.
In continuare, va multumim pentru sprijinul Dvs necontenit si va prezentam un montaj dintr-un spectacol cu foc numit "Qua Vadis".



Numai bine.

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

buna ziua. as vrea sa iau legatura cu voi, pentru un viitor reportaj despre activitatea voastra, care mi se pare foarte interesanta. eu lucrez la romania libera. ma numesc dan gheorghe. astept un semn la mailul meu : dan_gheorghe2004@yahoo.com